Разгърнахме бранд интеграцията на Кредисимо в тематична, сценарно важна сцена от втори сезон на хитовия сериал „Съни Бийч“, чрез персонаж, чиито образ кореспондира с таргет аудиторията на клиента.
Пиколото Жоро изпада в трудната ситуация да възстанови съсипаната по негова сватбена рокля на Дарина, която ще се омъжва за Младен, познат на зрителите като спасителя-зевзек в сериала.
Развихме сцената с бранд интеграция на Кредисимо с кадри, в които първоначално отчаяният Жоро е осенен идеята, че просто трябва да купи нова рокля и да я подмени.
Но откъде пари?
Все пак за всичко си има начин, а и когато трябва да спаси най-добрия си приятел, по най-бързия начин, единственото спасение за Жоро, за да възстанови сватбената рокля на Дарина, е да вземе бърз онлайн кредит в точния момент.
Героят търси решение в нета, кандидатства за бърз кредит от Кредисимо, одобрен е и малко по-късно парите са по сметката му.
С динамиката на сцената, необходимостта от бърза парична помощ и истинските емоции, в които героят въвлича зрителите с премеждията си, завладяващо предадохме посланието, че с пари на време всичко е възможно – дори да спасиш сватбата на най-добрия си приятел.
Доброто приятелство изисква да сме на време и се помни с цялото богатство от емоции, забавление и автентични преживявания, през които преминават героите в сериала.
С Кредисимо пари на време Жоро успява да вземе кредита навреме и да купи дубликат на сватбената рокля.
Агенция: Аргент Груп
Клиент: КРЕДИСИМО
Бранд: КРЕДИСИМО
Сезон: Пролет 2021
Канал: bTV