На финала на първата дигитална поредица на „Ергенът“ 2 през пролетния сезон на 2023 г. бонбоните Merci представиха новата си лимитирана колекция с вкусове на кокос и шоколад. Двете водещи на предаването направиха игра със закачлив и сладък привкус, като опитваха различните бонбони от колекциите. Освен че се пренасяха на екзотични дестинации, където ароматът на кокос витае във въздуха, те споделяха какво усещане им носят бонбоните и правеха паралел с участничките в тв предаването. В подкрепа на екзотичната тематика и за подчертаване на темата дамите бяха облечени в тематични цветни летни рокли, а студиото беше украсено с кокосови орехи, кутии с бонбони и коктейлни чадърчета в цветовете на специалната селекция.

Така успяхме по един интересен начин да интегрираме органично и естествено марката и да обвържем предаването с launch-a на новия лимитиран продукт.

Подкрепихме кампанията с видеореклама, PR статии и брандирани постове в социалните мрежи.

Благодарим

за абонирането