Чували ли сте термина “токсична красота“? В социалните мрежи съществува съдържание, което влияе върху представата ни за красота и формурането на идентичност, самочувствие и себевъзприятие. Това съдържание е не просто подвеждащо, но може да бъде дори застрашаващо за потребителите му.

Във връзка с тази тенденция брандът Dove създаде проект, наречен Dove Self Esteem. Кампанията цели да помогне на родителите да детоксикират съдържанието в социалните мрежи на децата си. В партньорство с радио N-JOY този проект намери отражение и в българския радиоефир. В рамките на една седмица в “Шоуто на Инспектор N-JOY” бяха обследвани ефектите на токсичната красота върху психичното и физическо здраве на децата и върху взаимоотношенията им с останалите.

Всеки ден от сутрешния блок на N-JOY представи тематична рубика, разглеждаща проблема от различни аспекти. Радиоводещи и специалисти говориха за предизвикателствата и заплахите пред младото поколение, които са в резултат на изкуствено разпространяващи се стандарти за външен вид, особено в интернет пространството.

Каква е разликата в дефиницията за красота бе разгледана през разговор с майка и дъщеря, фасилитиран в рамките на понеделник сутрин. В рубриката “Загубени в превода“ с психолога Елена Димитрова – Ангелова фокус бе изкривената представа за красота и влиянието на социалните мрежи. Каква е красотата през призмата на интернет пространството чухме в „Метарубрика“ с Николай Ангелов. Чухме позицията и социалната отговорност, зад която застава Dove в разговор с Катерина Михайлова - бранд Мениджър на марката. Седмицата завърши с разговор за естествената красота и уникалност и как можем да я подчертаем в рубриката “Art and Beauty” с Марияна Митева.

Кампанията в радиоефира включваше още промо анонси, спонсорски заставки, лайв анонси, новини на сайта на N-JOY и постове във Facebook страницата на радиото, които надградиха  интервютата от „Шоуто на Инспектор N-JOY”.

Тук можете да чуете аудиоматериалите на кампанията:

Благодарим

за абонирането