Специална активация по повод кампанията на bTV „Зелената седмица“, нова инициатива за отговорно и устойчиво поведение към околната среда, част от социалния бранд на групата „Добрият пример“, беше реализирана в сайтовете от портфолиото на bWEB – businessnovinite.bg и ladyzone.bg, с подкрепата на Bosch.

На home page и на двата сайта бяха поставени специални бутони, брандирани с Bosch, които водеха към секция с множество материали със зелена насоченост. В рамките на седмицата редакторите в сайтовете от bWEB подготвиха над 50 материала на тема зелени политики, ESG, позитивни примери за опазване на околната среда и много други. Клиентите имаха възможност да реализират ексклузивнo свои PR материали, който бяха поместени в секцията.

Сайтовете на bWEB ежедневно следят ESG темата и подготвят материали със зелена и социална насоченост. Това дава възможност на клиентите ни целогодишно да реализират свои кампании в секцията ESG на сайта businessnovinite.bg, да разгръщат възгледите си и да разкажат за усилията си като корпорация за общото ни бъдеще и опазването на околната среда.

Благодарим

за абонирането