Слушането на радио продължава да бъде един от основните начини за потребяване на музика и новини в голяма част от света, като в Европа радиото достига до близо 85% от жителите на Стария континент на седмична база[1]. Това се дължи на факта, че радиостанциите инвестират все повече в своите екипи, техника и начин на поднасяне на съдържанието си, така че да продължават да ангажират, информират и забавляват слушателите. bTV Radio прави това, като предлага неповторима комбинация от прецизна селекция новини от информационния поток, развлечение и внимателно подбрана музикална програма.

Вече 12 години радиото служи в полза на аудиторията с авторските предавания „Важното, казано на глас“ и „За града“, както и с ексклузивното телевизионно съдържание от ефира на bTV. Радиото предлага и сериозен социален елемент към програмата си, който ясно може да бъде видян в съдържанието на собствените му предавания и в кампаниите, които медията подкрепя. Така за последния рожден ден на радиото то даде гласност на истории, които си заслужават да бъдат чути, представяйки поредица от необичайни човешки истории, попаднали в обектива на платформата за документално кино Oddly. С началото на новата година радиото ще се включи активно в кампанията New Bulgarian Talent заедно с Нов български университет за подкрепа на нови музикални таланти. Радиото и образователната институция ще работят съвместно, за да подкрепят пътя на редица музиканти, като им дадат възможност да представят музикалните си виждания и да им вдъхнат живот чрез професионален аудио- и видеозапис. Кампанията ще включва и съвети на експерти в областта на аудио-визуалното творчество от страна на радиогрупата и на университета.

Преди всичко bTV Radio възприема като свой приоритет да държи слушателите информирани, като им дава възможност да проследят в реално време всичко важно. Затова към авторските предавания и образователните и социалните инициативи радиостанцията предлага на аудиторията да следи в движение актуални предавания като „Тази сутрин“, „Преди обед“, „Лице в лице“, „120 минути“, емисии новини, спорт, прогноза за времето и други.

[1] Weekly reach based on 15+ minutes consecutive listening (reach definitions can vary among countries) EBU Media Intelligence Service, EBU based on Members’ data. Youth 15- to 24-year-olds. Note: average based on 28 EBU markets https://radiovisie.eu/wp-content/uploads/2023/07/EBU-MIS-Radio_Audience_Trends_2023_Public.pdf

Благодарим

за абонирането