Замисляли ли сте се кои са факторите за успеха на дадена комуникация? Индуктивната генерализация ще ни позволи да обобщим три от тях - време, място и визуализация. Качественото съдържание и качествената журналистика, които съставляват над 80% от медийното съдържание, са обединени именно от тях. Както пълноценният репортаж има нужда от тези три основни детайла при отразяването на дадена новина, така съдържанието добавя допълнителна стойност към своето послание, когато се излъчва в подходящото време и среда; на подходящия екран и е предадено чрез творчески запомнящо се визуално оформление. Рекламните послания не правят изключение.

В качеството си на потребители в съвременния мултиекранен свят, ние консумираме съдържание по всяко време, навсякъде и в различни формати. Наситеното ни с послания ежедневие води до естествена филтрация на информацията в съзнанието ни, и съответно избирателното й запомняне. Как да подсигурим по-добра видимост и затвърждаване на посланието в потребителското съзнание – тук идва ролята на добре позиционираната реклама, водена от времето, мястото и илюстрацията на собствения си криейтив.

В интересните времена, в които живеем, продължава отчетливо да се вижда, че именно чрез реклама се осигурява устойчивост на бизнеса дори по време на турбуленция, и основните двигатели на темповете на пазара са съсредоточени там, където е и фокусът на bTV Media Group – осигуряване на висококачествено видео-съдържание и изграждане на стабилна връзка с хората. Така както потребителят избира бранд, на който вярва, така същият този потребител подбира съдържание в качеството си на зрител. Развлечение, качествена публицистика, смях, състезание, култура – ако има едно място, на което може да го открие, то това е в медийния бранд, на който има доверие и е част от неговото ежедневие – bTV Media Group.

С помощта на наличните когнитивни проучвания, силата на телевизията и предимството на по-големия екран са вече и емпирично доказани. Телевизионната среда създава спомени, които се затвърждават достатъчно трайно у зрителя, за да предизвикат припомняне на визуалния образ в най-важния момент – този на взимане на решения. Когато даден бранд се позиционира в средата с най-голямо налично внимание – именно телевизията, тя попада в спектъра на визуалната и слухова памет на потребителите, с което си осигурява мащаба да се позиционира в съзнанието на зрителя отвъд единичния момент на излъчване на рекламата.

Eмоциите движат успеха на всяка кампания. Телевизията дава възможност за предаване на рекламното послание, генерирайки внимание, създавайки емоционална връзка с аудиторията и затвърждаването й чрез възможността за повторяемост в различно време на деня и максимален обхват на аудиторията.

И тъй като живеем във време, в което всяка стока и услуга е на един клик разстояние, ролята на доброто съдържание и класическата форма на телевизионното излъчване – на живо, дългоочаквано и с надграждане на напрежението, играе все по-основна роля. В индустрията ясно се открояват тенденциите в избора на съдържание от аудиторията, следващи принципите за предпочитание на силни локални продукции, които стимулират разнообразието от човешки емоции.

Ние сме това, което гледаме, а bTV Media Group отправя поглед към заряд от емоции и забавление, вълнуващи теми и герои; бъдеще, което осигурява правилното място в точно време за брандовете.

Благодарим

за абонирането