bTV Media Group помага на партньорите си да оптимизират рекламните си кампании и да доставят точните реклами на точните потребители чрез интегрираната платформа за управление на данни (т.нар. Data Management Platform) на Adform. Нашите клиенти могат да се възползват от вече създадените ни аудитории или заедно да създадем персонализирана нишова таргет група специално за тяхната кампания.

За поредна година доказваме през клиентите си, че можем да доставим адекватните рекламни послания на точните потребители. По този начин, достигайки до правилната за конкретната кампания аудитория, се увеличава интересът към рекламирания продукт или услуга. Клиентът има възможност да създаде персонализирано съобщение, което да окаже по-голямо въздействие върху потребителите в процеса на комуникация.

Благодарение на DMP аудиториите се отчитат високи резултати по отношение на ефективност и сигурност на търговската марка.

През първата половина на 2023 г. продължиха да  изпъкват предпочитанията на клиентите към аудиторията, занимаваща се активно със спорт. Веднага след нея по интерес от страна на рекламодателите се нарежда аудиторията, която се вълнува и следи новостите в сегмента лайфстайл. На трето място и отчитаща все по-голям ръст се нарежда аудиторията с интереси в темите, посветени на семейството, децата и родителството.

Изборът ни от аудитории постоянно се увеличава и сред тях се открояват групите, интересуващи се от астрология, кулинария, недвижими имоти и подкасти.

DMP аудиториите предоставят на клиентите ни свобода, лекота, гъвкавост и точност на управление на различните видове кампании.

Източник: Google Manager 360 и Adform

Благодарим

за абонирането