Само преди две години bTV Media Group зададе нов тренд в комуникацията с аудиторията на топформатите си. Чрез въвеждането на брандирани филтри с добавена стойност в Instagram канала на „Гласът на България“ надградихме възможностите си за бранд интеграции и осигурихме пряк достъп до потребителите ни.
И през втората половина на 2023 г. ще предоставим възможност за нестандартно и атрактивно присъствие в някои от най-актуалните и популярни предавания и спортни събития.
Филтрите дават възможност на редица брандове за запомнящо се и ефективно рекламно позициониране в атрактивна медийна среда за комуникация. Потребителите от своя страна могат да ги използват в ежедневната комуникация помежду си или да ги споделят. Филтрите реагират и на най-леките мимики на лицето, което допринася за още по-креативен резултат.
Видове филтри с добавена реалност:
- Филтри, които добавят различни обекти и текстури към лицето, тялото или фона.
- Разкрасяващи филтри, които могат да променят цвета на кожата, да добавят грим и блясък, да променят прическата.
- Филтри с геймификация, където потребителите трябва да се включат в различни предизвикателства. Те може да бъдат споделяни с други участници, за да се състезават за резултати.
Използването на подобен подход в сюжетната линия на предаването обогатява комуникацията между брандовете и аудиторията. Колкото по-силно е застъпен лайтмотивът на съдържанието, толкова по-интегриран и предизвикателен става филтърът.
Ангажирането на популярните лица от портфолиото на медията към комуникационния микс на кампанията допълнително стимулира интереса към даден филтър и осигурява ефективна връзка с крайния потребител.