На състезание или на парти? Този въпрос си задаваха талантите в последния сезон на „Гласът на България“ по време на продуктовата интеграция на Answear. В специален музикален клип (cold opening) преди старта на един от лайв концертите на най-гледаното музикално шоу за годината, участниците ни въведоха в атмосферата на техните приготовления за сцената на фона на елегантно брандиран интериор от Answear.
В духа на празничния сезон, тоалетите на участниците бяха подбрани в бляскав стил на холивудското парти и зрителите проследиха пътя им до сцената, а ние позиционирахме Answear чрез атрактивен неонов надпис и майсторски визуални техники.
За да подсилим присъствието на клиента, допълнихме кампанията с алтернативни форми по време на епизод от „Гласът на България“, който съдържаше и специален комплимент към зрителите - промо-код за отстъпка.
Ако искате заедно да реализираме подобна кампания, чрез която вашият бранд да се отличи със запомнящо и органично присъствие, ще се радваме да вдъхновим идеи взаимно в заглавията в програмите на bTV Media Group.
Клиент: Answear
Агенция: Wavemaker
Период на провеждане на кампанията: декември 2022
Формат/предаване: ТВ кампания, включваща алтернативни форми и продуктово позициониране