Представяли ли сте си, че може да посетите екзотична дестинация само с една хапка? През сезон 2022 шоколадите Millesime отведоха шестимата финалисти в „Гласът на България“ и водещата на екстеншъна „Гласът зад кадър“ – Прея, в далечни континенти с екзотични култури. И то само с по едно парченце от уникалните по рода си белгийски bean-to-bar биошоколади, които предизвикаха шестимата финалисти едновременно за географските им познания, вкусови рецептори и… точността им в игра на дартс.
В унисон със забавния характер на екстеншъна и регулярните предизвикателства, които водещата отправя, играта на Millesime успя да покаже на зрителите и други качества на финалистите освен гласовите им данни.
Играта в колаборация с Millesime е пример как партньорите могат да се включат по органичен и забавен начин в допълнителното онлайн съдържание на топформатите и да направят бранда си по-разпознаваем. Кампанията беше допълнена със статии на ladyzone.bg и още активности на страницата на „Гласът на България“ във Facebook.