Шуменско е марка на 140 години, считана за една от най-стабилните и постоянни във времето по отношение на качеството бира.
През 2021 г. партньорството на Шуменско с MasterChef даде нови измерения и разбиране защо Шуменско се съчетава толкова добре с изискани ястия и образова потребителите за съчетаването на бира и храна.
Партньорството беше реализирано в много широк мащаб, включвайки активности в различни комуникационни и търговски канали в рамките на националната потребителска промоция на бранд Шуменско.
Проектът включваше множество активности, а в основата на кампанията реализирахме поредица от бранд интеграции в MasterChef, като всяка една изненадваше зрителя с творчески прочит на това как бирата присъства на масата и в кухнята – от приготвяне на ястие с хмел, през фюжън между българската и японска кухня, до задължителен комплимент към храната в ресторанта на MasterChef.
Колаборацията продължи и в дигиталния екстеншън на култовия кулинарен формат и излезе извън границите на медийната група, в собствените комуникационни канали на клиента. Брандът бе припознат от MasterChef България в специални менюта, разпространени в ресторантьорската мрежа, както и в точки на продажба по време на националната потребителска промоция през пролетния сезон.
През новия сезон на MasterChef ще надградим партньорството с мащабна мултиплатформена кампания, включваща активно присъствие и нови идейни проекти в кулинарния формат.
Клиент: Shumensko
Рекламна агенция: Noble Graphics
Медийна агенция: Initiative
Период на провеждане на кампанията: Пролет 2021
Формат/предаване: MasterChef 7