Пътувайки из малките, не толкова познати места в България, водещата Мария Жекова, фотограф, кулинар и победител в MasterChef, се докосва до вкуса на българските продукти.
Съвсем логично партньорството ни с harmonica стартира точно с този проект, в който основният фокус е автентичният вкус на родната кухня и чистата храна, произведена с внимание и грижа, както и хората, които с труда и отдадеността си съхраняват този вкус през годините.
Интеграцията на бранда harmonica е реализирана чрез елегантни визуализации на опаковките, както и чрез неподправения разказ на Мария за това какво е важно за нея и каква е връзката между вкуса и начина, по който са добити и произведени продуктите.
На вниманието на зрителите бяха представени четири млечни продукта от портфолиото на бранда. Мария сътвори разнообразни и интересни рецепти, вдъхновени от срещата ѝ с домакини от района, в който гостува.
Млечните продукти harmonica са произведени изцяло от биомляко от пасищни животни, отгледани в две семейни стопанства. Разказът на Мария за това, какво тя самата цени и търси в продуктите, с които готви и които консумира, помага бранд интеграцията да бъде органична част от съдържанието на предаването.
В резултат на съвместните усилия на медията, продуцента и клиента успешно осъществихме продуктовата интеграция. Благодарим на harmonica за това, че се довериха именно на bTV за реализацията на пилотното присъствие на бранда в национален телевизионен ефир.
Клиент: harmonica
Продукт: прясно краве мляко, извара от козе мляко, сирене от краве мляко
Формат/предаване: „Вкусът на България“, сезон 1
Канал: bTV