Ако има формат, който мигновено създава асоциация с национални традиции и българска идентичност, то това е телевизионният феномен „Фермата“. В последния си сезон, форматът премина под мотото „Мостът на времето“ и триумфира с грандиозен дългоочакван финал през декември.
Именно там развихме по естествен начин партньорството с Домейн Бойар чрез тематична бранд интеграция на вино „БОЛГАРЕ“, като бранд съхранил в себе си вечните традиции на българите и силата на семейните ценности.
Реализация:
На сцената на „Фермата“, като символична връзка с мотото на сезона „Мостът на времето“, позиционирахме брандирана винена витрина с подредени специални награди от Домейн Бойар за всеки от шестимата финалисти – селекция вина „БОЛГАРЕ“, като символичен мост към българския бит и култура.
Във вълнуващия финал на живо, наградата се комуникира в линията на мисията на клиента да продължава изконните традиции на българите да правят вино и съхраняват духа на семейните принципи.
Наред със селекция вина „БОЛГАРЕ“, нашите партньори от Домейн Бойар подариха на всеки от шестимата финалисти и по една индивидуална, уникална за всеки народна носия, изразяваща магичната красота и сила на българската шевица. Всяка от носиите беше изработена специално за конкретния участник, пресъздаваща обичаи от различни региони в страната ни.
Подсилихме сцената с анонс от водещ с вплетено посланието и връзката на бранда „БОЛГАРЕ“ с магичната сила на шевицата, традицията и отношението към детайлите. Синхронизирахме анонса с визуализация на щанда с вината „БОЛГАРЕ“ и манекените с носии, което също подсили темите за родолюбието, традициите, историята и обичаите.
Клиент: Домейн Бойар
Бранд: БОЛГАРЕ
Агенция: Аргент 2002
Сезон: Есен 2022
Канал: bTV