През 2022 пивоварна „Загорка“ навърши 120 години от създаването си.
Както е казал Тиодор Зелдин „Една нова визия за бъдещето винаги има нужда преди всичко от нов поглед към миналото.“ Откриването и разбирането на нашата история ни помага да се свържем със своите корени и да създадем основа за по-добро разбиране на себе си и света около нас. Основното послание към зрителите на „Фермата - Мостът на времето“ и концепцията на клиента се припокриваха.
Стартирахме бранд присъствието чрез специална интеграция – отборна награда от „Загорка“ – по една каса бира за всеки отбор. Това беше особено специален момент най-вече за единия отбор, тъй като точно тогава изтичеше тяхното наказание - няколко седмици с достъп само до безалкохолни напитки. Участниците искрено се зарадваха на наградата, което допринесе за позитивния контекст, в който поставихме бранда.
В анонса от първото бранд присъствие, вплетохме ключовото послание, че „Загорка“ подкрепя и възнаграждава трудолюбието и обявихме един от елементите във формата, чрез който предстоеше да продължим тази линия на комуникация – наградата за „най-трудолюбив фермер“ – всяка седмица спечелилият титлата получаваше брандиран холдър „Загорка“ с три напитки.
Основен елемент за бранд присъствието на клиента бяха седмичните дуели – един от моментите във формата с най-висока гледаемост. Продуктовата интеграция реализирахме чрез награда за спечелилия участник. Водещите връчваха холдър с 6 бутилки „Загорка специално“, а чрез анонса по време на церемонията, с хумор, органично, но и абсолютно сериозно, вплетохме важните за клиента послания; 120-годишнината, важността да пазим и почитаме корените си, както и да погледнем към бъдещето с мисъл за идните поколения.
В допълнение на цялостното присъствие през сезона, интегрирахме и актуалната за годината кампания на клиента чрез дигитално продуктово позициониране на табелата от рекламният клип на клиента - „Тук е Загорка бар“.
Слоганът от кампанията - „барът е навсякъде, където си общуваме“ кореспондираше чудесно с моментите, в които победителят от дуела се наслаждава на награда, която е спечелил в седмичния дуел, консумирайки я с удоволствие и мярка. Неоновият надпис позиционирахме в подходящи сцени, с които да покажем приобщеност и позитивни емоции.
Надградихме присъствието като излъчихме cut-in-и на клиента в стилистиката на неоновата табела.
Финалът на формата беше ключов елемент, в който искахме да позиционираме бранда. Тук отново осигурихме органично присъствие на клиента. Реализирахме го чрез подходящо аранжираната награда и вербална интеграция чрез анонс от водещия. Всеки от шестимата финалисти получи каса „Загорка Юбилейно“ пиво – продукт обвързан със специална кауза – облагородяването на Стара Загора, за да бъде тя още по-добро място за бъдещите поколения.
Изграждането на нова визия и постигането на напредък изисква дълбоко разбиране на историята и опита, които сме придобили. Миналото ни предоставя уроци и примери, от които можем да се научим, и ни позволява да оценим къде сме били, за да определим къде искаме да отидем.
Brand: Zagorka
Client: Heineken
Creative agency: Saatchi & Saatchi Sofia
Media agency: Dentsu Bulgaria
Period: Sep – Dec 2022