По последни данни* в световен мащаб хората, които слушат подкасти, са почти 500 милиона, като това число постоянно нараства. Има над 5 милиона подкаста с над 70 млн. епизода. Подкастът като явление бързо и неусетно навлезе в медийния ни свят и се настани удобно там.
Факт е, че през последните няколко години потребителите у нас неотлъчно следват световните тенденции и форматът подкаст е сред най-предпочитаните. Той е достъпен навсякъде и по всяко време и достига дори до най-натоварените и заети хора. Голяма част от подкастите започнаха да реализират и видеоварианти да го излъчват на места, на които може да се гледа и такъв вид съдържание.
В отговор на потребителското търсене bTV Media Group създаде на catch-up платформата на групата btvplus.bg нова секция, която събира на едно място всички подкасти на медията.
В нея потребителите ще могат да открият топподкастите „За спорта без клишета“, „Бизнес Видео подкаст“, „Малки разговори“, както и онлайн проектите „Другите шампиони“ и „Жените на България“.
Рекламодателите все по-често са привлечени от подкастите, тъй като те достигат до разнообразна аудитория и предлагат възможност за органични интеграции в подходящ контекст.
* Според проучване на сайта demandsage.com