Уважаеми партньори,
Изминалият пролетен сезон на 2023 г. затвърди водещата позиция на bTV Media Group като основен източник на информация за обществото и като компания с устойчива репутация, стабилно присъствие и предпочитан бизнес партньор на медийния пазар.
Въведохме редица иновации и предложихме вълнуващо потребителско преживяване.
През 2023 г. продължаваме да увеличаваме инвестициите в локално и дигитално съдържание и предприемаме смела стъпка към устойчивите ESG стандарти за управление на телевизионната дейност. Горди сме, че вече поставихме основите на “green filming” в местната индустрия и сме първата телевизия в България, която сертифицира три от водещите си продукции по международния стандарт „albert“. Променихме начина на производство на съдържание, измерихме въглеродния отпечатък и успяхме да компенсирахме 71 тона емисии. Продължаваме усилията в това направление и целим всички телевизионни продукции на bTV да постигнат въглеродна неутралност до 2027 г.
Ще продължим и през есента на 2023 г. да работим активно за разнообразно и таргетирано съдържание. Ще използваме цялата си екосистема за инфотейнмънт (телевизия, радио, социални и дигитални канали) в изключителна синергия, за да продължим да информираме, образоваме и забавляваме потребителите. Всичко това ни позволява да разгърнем широк инструментариум от възможности за успешна колаборация с вас, нашите бизнес партньори.
Амбицията ни е да продължим да надграждаме партньорствата си в телевизионна и дигитална среда и да реализираме още по-високи резултати заедно. Постиженията ни се дължат на професионалната и неуморна работа на нашите екипи, а удовлетвореността и оценката за успеха получаваме от самия пазар, чрез нарастващи инвестиции от рекламодателите и брандовете.
През есенния сезон на 2023 г. ни очакват вълнуващи моменти с новите сезони на любими и добре познати за потребителя формати като MasterChef, „Гласът на България“ (10-ти юбилеен сезон), „Фермата“, „Стани богат“ и други. Планираме надграждане на всяка една от продукциите и ще развиваме телевизионното изживяване за зрителя. Освен изненади в основния канал на групата, сме предвидили обогатяване на съдържанието и в тематичните канали. Това ще бъде съпътствано и с нови възможности за рекламно и комуникационно позициониране във всички платформи на bTV Media Group.
Ралф Бартолайт,
Главен изпълнителен директор
bTV Media Group